srijeda, 30. rujna 2015.

Olgivanna Lazović Lloyd Wright (27.12.1898 - 1.3.1985)


Ispričala mi je o njihovom životu sa Gurđijevom na Kavkazu. U Tiflisu ju je upitao da li ima želju, pravu želju. Rekla je: "Želim besmrtnost." On je rekao: "Šta radiš sada?" "Vodim brigu o svojoj kući i slugama", odgovorila je. "Ti radiš sama? Kuvaš, paziš na bebu?" "Ne, moje sluge rade to za mene." "Ne radiš ništa, a želiš besmrtnost!" rekao je. "Ali to ne dolazi sa željom, već i sa posebnom vrstom rada. Moraš da radiš, da praviš napor za besmrtnost. Sada ću ti pokazati kako da radiš. Prvo otpusti poslugu i počni da radiš sve sama."

"I pokazao mi je", dodala je. "Pokazao mi je kako da radim uobičajene kućne poslove, ne na način na koji bi ih obavljali sluge, već da radim, istovremeno koristeći njegov metod."

Kao i sve žene koje su stvarno radile sa Gurđijevom, bila je izuzetna i neubičajena žena: posedovala je nešto unutrašnje, imala je individualnost i mogla je da se lati bilo čega.

C.S.Nott - Učenje Gurđijeva str. 115

Nema komentara:

Objavi komentar