ponedjeljak, 31. kolovoza 2015.

čuda Guđijeva 1916 god.(telepatija)

Sve je počelo tako što sam počeo da ČUJEM NJEGOVE MISLI.

Sedeo je mirno ništa ne govoreći. Posle izvesnog vremena čuo sam njegov glas unutar mene kao da je bio u grudima blizu srca. Postavio mi je određeno pitanje. Pogledao sam ga; sedeo je i smešio se.

...nanovo sam čuo glas G. u mojim grudima. Ovom prilikom, ne samo da sam čuo pi­ tanje VEĆ SAM I ODGOVORIO MENTALNO, G. je čuo i obavestio me o tome.

Čudesno je još uvek bilo jako daleko od završetka. Bilo je novih čudnih fenomena opet, kasno te večeri, »razgovarao« sam sa njim DOK SAM GA VIDEO u kupeu voza koji ga je nosio prema Moskvi.

Kasnije je usledio čudan period vremena, trajao je oko 3 nedelje. U toku tog perioda video sam »uspavane ljude«.

Uspenski - U potrazi za Cudesnim (poglavlje 13)

Nema komentara:

Objavi komentar