srijeda, 27. srpnja 2016.

mi moramo da napravimo SUPER-NAPORE

Počeo je da govori o potrebi da se naprave određeni napori kada je čovek došao do određene faze u radu na sebi, faze u oktavi i kako je neophodno za njega da napravi takav napor. Ako to uradi, on se penje u drugu oktavu, nosed sa sobom sve što je stekao. Ako se napor ne napravi, on može da sklizne i izgubi sve za šta je radio. U početku, ovaj napor mora da bude pod rukovodstvom učitelja; kasnije, čovek sam može da zna kada treba da napravi napor i kako da ga napravi. Takode je rekao da sam imao ukus super-napora. U ovome radu običan napor koji mi pravimo je usputan. Svako, hteo ne hteo, mora da napravi napor; priroda nas na to primorava, kao što primorava lososa da se penje uz slapove. Čovek mora da bude sposoban da čini. Magija, prava magija je ukorenjena u činjenju.

Mi moramo da napravimo super-napore. Kako nastavljamo, rad postaje teži, ali dolazi vise snage. Ako napraviš svestan napor, Priroda mora da plati, možda odmah. To je zakon.

C.S. Nott - Učenje Gurđijeva - dnevnik jednog učenika str.276

Nema komentara:

Objavi komentar