srijeda, 6. srpnja 2016.

ta knjiga je delo umetnosti prve klase

„Hvala sto ste mi dozvolili da to vidim. To je po mom mišljenju, velika knjiga i hiljadu puta je šteta što ne može biti objavljena. U njoj je velika količina mudrosti i znanja i, što sam sa njom postao bliži, shvatio sam da je praktično svaka strana puna smisla i informacija. Izuzev nekog oprostivog manirizma i osobenosti koji pridaju šarm svakom autoru, ne vidim ništa što bi se ovoj knjizi moglo zameriti. Ali, nema sumnje da njeno alegorično ili filozofsko značenje, koje je dovoljno pristupačno za nekoga ko izučava tradiciju, može biti sasvim mimo publike. Drago mi je da kažem da nisam naišao na poteškoće u knjizi. Ona je delo umetnosti prve klase, na svoj poseban način.

Molim vas upamtite da ću, ukoliko se ukaže mogućnost da ponovo sretnem Gurdijeva, biti oduševljen da je iskoristim. Ukoliko mu prenesete moje procene o njegovoj knjizi - a vi ćete napomenuti da sam to rekao bez zadrške - učinićete mi zadovoljstvo.

Ukoliko je moguće, mada sumnjam da jeste, biće mi veliko zadovoljstvo i da održim zvanični kurs predavanja i objasnim knjigu po mojim shvatanjima. Naravno, shvatićete da svaki komentator ima svoj načinn objašnjavanja knjige."

Iskreno,
Denis Saurat

Nema komentara:

Objavi komentar